Tuesday 13 August 2013

GIVEAWAY FAIR & LOVELY bersama ASYIK MAIBUROGU.

 
 
 
 

1- Buat satu entry dalam blog anda dengan meletakkan gambar dibawah dan jawab soalan-soalan yang diberikan. Dengan tajuk GIVEAWAY FAIR & LOVELY bersama ASYIK MAIBUROGU.

2- Jawab soalan ini. Fair & Lovely merupakan krim pelembap muka nombor satu di Malaysia, kini memperkenalkan rangkaian Advanced Multi Vitamin. Apakah kandungan yang terdapat di dalam Advanced Multi Vitamin ini?
Vitamin B3, C dan E

3- Lengkapkan slogan tersebut. Fair & Lovely Advanced Multi Vitamin dan Asyik Maiburogu dapat memberikan inspirasi serta mengubah hidup saya secara positif kerana ia mampu mencerahkan kulit secara sekata, melembutkan kulit serta mengurangkan bendasing diwajah saya dan menyebabkan raya lebih bermakna.

4- Ceritakan pengalaman indah anda di Hari Raya Aidilfitri dengan kulit wajah cerah berseri .
bila kulit dah nampak cerah berseri haruslah suka kan. tak payah nak tengok cermin 24jam sebab saya akan lebih yakin bila wajah dah cerahh ++ berseri lagi. hehe. pastu orang len dok tanya ' eh, ko pakai ape ek? nampak cantek lah' . * eh, ada ke dorang cakap nampak cantek? kehkehkeh . abaikan ek . mekap pon takpayah nak tetebal sangat, simple pon dah nampak berseri kan. ye ke idokkk? for those yang nak nampak cun melecun , berseri seri and yang paling penting nak cerahkan kulit, boleh la cuba guna produk keluaran fair & Lovely . kenapa nak belanja memahal sedangkan ada produk yang lebih berpatutan dan mampu buat kita kelihatan menarik kan.


Giveaway bermula pada 6 OGOS hingga 17 OGOS 2013

1 comment:

  1. Terima kasih dear sbb join..Good luck yea..pengalaman yg diceritakan pun menarik..anything selalu tgk blog akk yea, mana tahu ada update lg...hehe..;)

    ReplyDelete