Friday 9 August 2013

Cantik berseri di Aidilfitri




Nyatakan bagaimana produk fair & lovely dapat membantu memberikan kecerahan pada kulit anda setiap hari

-  Fair & Lovely memang terkenal dengan kemampuannya untuk mencerahkan kulit muka sejak dulu lagi. baru baru nie, Fair & Lovely telah keluarkan produk yang telah diperbaharui iaitu krim pencerah muka Advanced Multi Vitamin Fair & Lovely . dah nama pon krim pencerah kan, advance pulak tu . haa, ape maksudnya tuuu . heeheee. memang cerah habess la sapa yang guna krim nie kan. for those yang aktif dalam sukan and memang malas nak guna sunblock, boleh try guna krim nie . sebab one of my frend, die guna krim nie untuk cerahkan balek kulit muka die . and seriosly berkesan and tak perlukan masa yang lama untuk cerah balek. lagipon uollss, krim fair & lovely nie banyak mengandungi vitamin vitamin yang baek untuk kulit . antaranya, vitamin B3, vitamin C & E .
FYI, vitamin B3 berfungsi untuk mencerahkan kulit secara semulajadi, vitamin C berfungsi untuk menjadikan warna kulit tampak lebih sekata serta mampu menambahkan seri kulit wajah, and lastly, vitamin E berfungsi untuk melembabkan kulit and melindungi kulit dari unsur unsur yang tak sehat.
- untuk dapatkan kesan yang mantap lagi efisyen, pengguna harus gunakan rangkaian Advanced Multi Vitamin Fair & Lovely yang terdiri daripada pembersih dan krim pencerah. pembersih muka bertujuan untuk membersih dan menyingkirkan segala bendasing yang ada kat muka, and krim perncerah bertujuan untuk menghidratkan dan mencerahkan kulit dengan Advanced Pink Formula.

Berikan azam / wishlist/ harapan anda untuk raya kali ni

- harap salah silap gua selama ini dapat dimaafkan oleh sume orang. kadang2 tak sengaja pon saketkan hati orang kan . maafkan kami yer . peace! :)
- opkos la nak dapat duit raya banyak banyak biarpun usia sudah menginjak tua . kehkeh . 23 tua dah ke ?
- nak raya kat sume rumah member member lama . alaaa, macam dulu dulu tu . tapi sekarang susah sikit kan. sebab sume pon ada kerjaya memasing. yang kerja, kerja. yang blajo, blajo. yang praktikal , prkatikal .
- andd andd nak jadi salah seorang yang bertuah dan dapat hamperr dari Fair & Lovely . baru lahh bole cun melecun meletuppsss raya nie kan . hee

slogan : “Produk Fair & Lovely sentiasa di hati, kerana telah terbukti, dapat mencerahkan wajah setiap hari, terutama di Aidilfitri ini.

1 comment: