Saturday 8 June 2013

SOFIESYA COLLECTION GA CONTEST



hye uolls . hari neh i juin giveaway by Sofiesya Collection , kalo korang nak join jugak . tekan banner kat atas neh yaww .

jom kita kenal kenal dengan Sofiesya Collection neh. Sofiesya collection ini dimiliki oleh sis jiha omar. SC ini jugak merupakan online shop yang menjual pakaian2 wanita contohnye dress, blouse, skirt, cardigan etc . mana2 ladies yang suke online shopping tu bole try usha2 pakaian kat sini hokay . maklumlah nak raya neh kan. kne la glamer2 sikit . baru la kelass kau jah! hehe. lagipon banyak customer berpuas hati dengan produk and service dari SC ini . takperlu risau kena tipu ke ape ke . yelaa , ade sesetengah customer yang takut nak beli sebab takut kena tipu kan.

sekarang, meh kita usha2 koleksi yang ada di SC neh . neh baru sebahagian okay . kalo nak tengok banyak lagi koleksi . jemput singgah ke blog mahupun fanpage beliau :D


TRIBAL BLOUSE 


TRIBAL SKIRT



PALAZZO


BAJU KURUNG MODEN


SC jugak tengah buat sales sekarang , kat bawah neh antara koleksi2 yang tengah sales. kalo nak tengok lagi banyak koleksi , bole tekan SINI .


FLOWERY MAXI WITH CHIFFON SLEEVE
NORMAL PRICE: RM70

AFTER DISCOUNT: RM55



ELEGANT BISHOP SLEEVE DRESS
NORMAL PRICE: RM60
AFTER DISCOUNT: RM45




FLARE SLEEVE DIAMOND MAXI
NORMAL PRICE: RM60
AFTER DISCOUNT: RM45
 



kalau nak order boleh ikut step neh yer


*SC jugak ada fanpage sendiri. kalau nak usha, bole ketuk SINI 


 Contest bermula 24 Mei hingga 24 Jun 2013



No comments:

Post a Comment