Sunday 7 April 2013

USB Thumb Drive super duper cute!! :)

Hye guys. aku sekarang slow- slow buat bisnes online . aiceh, konon- konon bisneswoman letuww. haha . insyaAllah satu hari nanti . orait . lately neh, aku sebok and menyebokkan diri untuk cari customer for jual cartoon pendrive yg super duper cute. seriosly tak tipu. cute giler macam aku . eh , tu macam tipu sikit. hehe. so, kalau uolls berkenan kat pendrive neh , uolls bole pm aku kat page Danimee Shopline. serious buyer only. jom terjahh gambar2 thumb drive yg kiut miut neh . zasssss~

macam-macam ada.aku suke yg bentuk thumb tu

mini cooper hokay. jangan memain

ukalohhh. comel tak ingat. panda debab

death vader pon ader jugakk

tudiaa tudiaaa, transformer pon ade tau

buat masa sekarang Nikon aje available, Canon tak restock lagi
so, kalo korang minat, pm je aku kat page. jangan malu2, jangan segan2. untuk tau pasal harga, and stock whether available or not . happy shopping ya! :)

No comments:

Post a Comment