Friday 5 July 2013

UmmuMishkah Giveaway 2013


Assalamualaikum and gud evening elebybody ^^
Malam nie saya join pulak GA dari UmmuMishkah . okay, first of all, saya nak review pasal empunya belog nie . saya panggil kak ummu yer . kak ummu merupakan ibu kepada lima anak yang berusia dari umur setaun hingga sembilan tahun. Mane mane yang nak berkenalan dengan kak ummu bole singgah SINI. kak ummu pon ade own fanpage tahu . meh usha kat bawah nie .


okay, now nak cerita pulak pasal 'kenapa suka baca belog kak Ummu'. Actually kak Ummu, saya baru aje tahu pasal belog akak nie . baru follow, baru like fanpage, sume pon baru laa . and and and , saya baru sempat baca a few entry akak . misalnya entry TIPS DAN PETUA .  one of the entry pasal tips penyusuan ibu . harap maklum yer wanita2 sume, sebab sume pon nak jadi ibu kan . i? opkos ler nak jugak! haha . nak tau lebih lanjut? ketuk SINI. andd yang paling penting kan . kak ummu ade jual  SET SHAKLEE . contoh produk ialah SET SLIMMING.



DETOX --> BAKAR LEMAK --> PROTEIN = BERAT BADAN IDEAL 

Supplements yang perlu anda consume adalah : 
 1. Herb-Lax sebagai ejen detox 
2. Lecithin yang berfunsi membakar lemak 
3. ESP untuk sumber protein.

takcaya? meh tengok testimoni pulak . tengok bawah:



mohon percaya ye . so, kalau nak order bole pm kak Ummu yer. Actually banyak lagi produk Shaklee yang kak ummu jual . SET STUDENTSET HAMILSET RESDUNG. kalo nak usha yang len bole ngendap kat belog kak ummu yer :P

GA tamat 31 Julai

No comments:

Post a Comment