Saturday 15 June 2013

Segmen headerku comel



header neh header first yang berjaya aku buat. since aku kan junior blogger , so aku usha2 la tutorial nak buat header neh and at last dapat jugak hasilkan even tak bape nak cun. lienliendot tu aku taruk sebab tu nama yang aku guna utk blog aku and tepi tu ade gambar monday couple . why nak taruk gmba tu? senang aje jawapan aku , sebab aku minat giler dengan running man. and minat gile punye gile kat jihyo dengan gary. rasa dorang sweet giler oh. and and aku selalu berangan nak suami sweet mcm kang gary . muehehehe . miang tol ayat . haha. itu je la punca2 and sebab musabab aku taruk gmbar dorang. so thats it, header aku melambangkan aku seorang peminat monday couple! and sebab tu aku abadikan mereka bersama header ku .

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*
*
*
  



No comments:

Post a Comment